ח"כ ינון אזולאי: "כל פעם נופלת אבן קטנה, הקואליציה מתמוטטת"

אייל ראובן No Comments on ח"כ ינון אזולאי: "כל פעם נופלת אבן קטנה, הקואליציה מתמוטטת"

ח"כ ינון אזולאי ב"מהדורת הבוקר": "אם גדעון סער דובר אמת, הרי שהקואליציה הזאת נגמרה. אבל אם סער זה אותו אחד שלא רוצה לחזור בו ונותן תקציבים לרע"מ, ככה זה יישאר. לפני שבוע אמרתי שהם יעברו את הקיץ, היום אני סקפטי גם לגבי זה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ ינון אזולאי ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "שמח שאתמול כל ההזויים בקואליציה שחושבים שיש רוב למען ההתיישבות והם מסתמכים עלינו – חטפו מכה רצינית. אם גדעון סער הוא אדם כנה ודובר אמת הרי שהקואליציה הזאת נגמרה. אבל אם סער זה אותו אחד שלא רוצה לחזור בו ונותן תקציבים לרע"מ ככה זה יישאר. מקווה שנתבשר בקרוב, קטונתי מלדעת מה מדברים עם סער אבל יש רחש בכנסת שיש דיבורים עם אנשים בקואליציה. אלו אמירות שהם לא סתם אמירות, הקיר הזה מתמוטט. לא נופל ביום אחד, אבל כשזה ייפול זה ייפול ולרסיסים"

אזולאי הוסיף וניתח את קריסת הממשלה והקואליציה נוכח ההצבעות שבאופן חוזר ונשנה הם לא מצליחים להעביר: "בנט מסתובב ומתבשם מהשיפוצים בבית שלו, לפיד מטייל בחו"ל. הם לא איתנו. מה יהיה בסופו של דבר? לא יודע. אבל מתחילת כנס הקיץ הם לא הצליחו להעביר חוקים, כולל אתמול שהם באו לבקש מאיתנו להעביר חוקים. לפני שבוע אמרתי שהם יעברו את הקיץ, היום אני סקפטי גם לגבי זה".

לסיום אמר אזולאי "הם צריכים להבין שהם לא יוכלו להעביר את החוק הזה. מקווה שהם מבינים ששיתוף הפעולה איתנו נגמר. כל יום בשבילם זה עוד יום של ג'וב, עוד יום של משכורת והם עושים נכל כדי לשרוד"



0 תגובות